2 Temmuz 2016 Cumartesi

GARNUTURLÜ TAVUK SARMA,MAHLEPLİ SEHRIYELI PILAV,ZEYTIN YAĞLI KABAK ÇICEĞİ DOLMASI,SEMIZ SALATASI,LOKMAMILFOYLU ÇIKLOTALI MUFFIN,MEYVE SALATSI

Garnitürlü Tavuk Sarma Garnitürlü Tavuk Sarma Tarifi'nin Malzemelerİ İçi için: kaşar peyniri 1 kavanoz hazır garnutur kullandım 1tane kuru soğan sıvı yağ soteledim garnuturu ekledim tuz kara bıber attım Sosu: 2 çorba kaşığı süt 1 paket ı tavuk baharatı(kalabalık olduğumuz için ı paket kullandım 1 tatlı kaşığı salça 1/3 çay bardağı sıvı yağ 1/2 çay kaşığı tuz Garnitürlü Tavuk Sarma Tarifi Önce sos malzemeleri bir kapta karıştırılarak hazırlanır ve tavuk butlarını bu sosa bulanarak biraz bekletilir. Diğer tarafta dilim kaşar hazırlanır. Tavukların içine hazırlanan garnitür ve kaşar peyniri konur, sarılır. Dağılmaması için kürdanla tutturulur. yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirilip 170 derecelik fırında pişir

http.//belguzaranne.blogspot.com
Afıyet olsun

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler