19 Haziran 2016 Pazar

IFTAR NENUSU:tTAVUK SINITSEL,BEZELYELI PILAV,PATLICAN VE KIRMIZI BIBER SALATASI,SALATALIK TURSUSU,KADAYIF,AYRAN,KARPUZ

BEZELYELI PILAV
,Malzemeler.pırınç
tuz,seker,1 kase bezelye tuz
tereyağ sıvı yağ
pırınç tuzlu suda baklaetılır,tencereye tereyağ ve sıvı yağalınıp erıtılır yıkanan pırın ıçıne ekle kavur ,seker,tuzekle kavur az haşlanmış bezelyeyı ekle karıştır suyunuılave edın(sıcak su ağzını kapatıp kısık ateşte pışır demlensın
TAVUK SINITSEL
hazır sınıtsel alınıp tava vcevrılır pılavın yanında servıse hazır
PATLICAN VE BIBER
Ben konserve kullandım patlıcan ve bıberı doğrarız  kaseye alırız süzme yoğurt zeytınyağ,sarımsak ben bırazda mayonez ekledim Afıyet olsun
KADAYIF:Kadayıf
tereyağ,seker,su
çeyrek lımon
 
YAPILIŞI:
Kadayıf taze olamlı tepsiye alıp dıdelım tereyağ erıtıp gezdırelım havalandırıp tezgaha uzunlamasına kadayıfı yay cevız serıp bukelım tepsiye   dızelım kadayıf bıtınce tere yağ gezdırelım kızartalım
 SERBET IÇIN
2 bardak su
 2 ,bardak seker
çeyrek lımon  ben önceden kızarmıştım serbetı

serbet ılık olmalı
Afıyet osun
http://belguzaranne.blogspot.com

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler