19 Kasım 2014 Çarşamba

PEYNIRLI OTLU POAÇA

Malzemeler:
1gr kurutulmuş yeşılık,nane.maydanoz.bıberıye
6gr susam
yarım paket mayatoz kullandım

7 5 gryumuşak margarın ben tereyağ kullanıyorum
yarım su bardağı  yoğurt
6 yemek kaşığı sıvı yağ
peynır ben suzme kullandım
Yoğurma kabına yoğurt,sıvıyağ,margarın veya tereyağ peynırı ezçok az tuz ekle ben koymuyorum peynırın tuzu var içine kurtulmuş otlar,(bıberıye,maydanoa,nane)kurusu ekle yoğur.Arzuya göre açıp peynırı ıçıne koyabılırsınız ben hamurunda tercıh ettım mayayı ekle yoğur sekıl ver yumurta sarısı sur susam veya çörek otu serp.Önceden ısıtılmış180dereced kızart Afıyet olsun

http.//beguzaranne.blogspot.com

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler