24 Mart 2011 Perşembe

İÇİMDEKİ SEN

İÇİMDEKİ "SEN" Bir "sen" var bende Ve sadece senden ötürü Aslında bir çok aşk yaşadım ben Ama senin aşkın, aşklarımın en büyüğü

Bir "sen" var içimde Beni benden çalan Bir "ben" var senin içinde Seni senden alan ve bana katan. Fakat ne yazık ki; Hep yokluğunla varsın bende Varlığınla hiç olmadın Yani dokunamadım sana Saçlarını okşayamadım Yine başaramadım işte Seni düşünürken çaresizce ağladım. Benim seninle beraber geçen hiçbir günüm olmadı Fakat tüm yokluğuna rağmen İçimde seninle sensiz geçirdiğim hiçbir günü de unutamadım...

Bir tek çarem kaldı Seni öylece bırakıp gitmeliyim Ve arkamdan bakma sakın Ardımdan koşarak gelebilirsin.

Bir tek çarem kaldı Seni kendi içimde öldürmeliyim Ve ölürken gözlerime bakma sakın Beni de seninle beraber öldürebilirsin.

Evet; Bir "sen" var bende, ve sadece senden ötürü Ne dokunabiliyorum, Ne bırakabiliyorum, Ne de öldürebiliyorum. Ne olur, sorma artık bana Ben beni anlayamıyorum ki Bir de sana anlatabileyim Bir tek şey hissediyorum; Ne zaman ki aşk, Bu dünyada tüm seven kalplerde yok olursa İşte o zaman; Ben de içimdeki "sen" i unutabilirim Peki ya, sen beni unutabilecek misin ?

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler