6 Ağustos 2010 Cuma

yorumcumgurubuna teşekkürler guzel yazı için

Evlilikte Kavgayı Bitiren 21 Cümle

1-Haklısın!

2-Mümkündür!

3-Seni seviyorum!

4-Seni çok iyi anlıyorum!

5-Eline sağlık!

6-Sen bir tanesin!

7-Özür dilerim!

8-Senin yerin çok ayrı!

9-Hayırlısı olur inşallah!

10-Sen Allahın bir lütfusun!

11-Problem değil!

12-Teşekkür ederim!

13-Kızgınlığım sana değil!

14-Dualarım seninle!

15-Bana biraz zaman tanı!

16-Sen yapmazsın, biliyorum!

17-Canın sağ olsun!

18-Hakkını helal et!

19-Allah senden razı olsun!

20-Harika olmuş!

21-Sen dünyanın 8.harikasısın!

Aslında istesek evliliği kurtarmak ne kadar basit görüyor musunuz ?

Evlilik binamızı hoşgörü,saygı ve ( Allah sevgisi başta olmak üzere ) sevgiyle inşa edelim ...

4 yorum:

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

her zamanda olmuyor be belgüzarcım bu laflar:)keşke diyebilsek diyebilseler....

sevgiler

ArZuCo dedi ki...

bu kadar basit mi :)

nesrin dedi ki...

Ben de eline saglik laafini bekliyorum ama esim inadina söylemez. Sabir ya rab. Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika kelimeler ve cümleler.
Keske hep böyle toz pembe görünse.
Keske evlenmeden evel kadin ve erkekler bu dersleri alsalar ve bu bir mecburiyet olsa.
Keske bu güzel laflari sarf etmek kimseye zor gelmese.
Keske hayatimiz keskelerle olmasa.
Allahim kimselere keske söyle demeseydim, söyle yapmasaydim detirmeye, mutluluk her zaman tüm insanlarla olsun, sagliklar, sevgiler...

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler