19 Ocak 2009 Pazartesi

alıntı

duyuyorum Benden ayrılmak istediğini. Uykularım tarumar hayallerim perişan Gecelerim ışıksız,gündüzlerim güneşsiz Ben ise garip Yüreğim ayrılığın soğukluğunu hissediyor - Ellerim boşluğunu ellerinin Sebebsiz bedenim titriyor gözlerim doluyor Biliyorum beni terk edeceksin Yeminlerimize aldırmayıp kurduğumuz hayalleri yıkıp Gideceksin kimsesiz kalacağım Ağlayacağım yine geceleri bir başıma Gözyaşlarımı silen,teselli veren olmayacak Beni seven aşkım diyen kimse olmayacak Şirinem olmayacak biliyorum beni sensiz kılacaksın Dünyayı anlamsız bırakacak karanlığa iteceksin Duyuyorum ayrılığın yıkıcı soluğunu Biliyorum yıldızlarımı söndüreceksin, Beni karanlığa haps edip dünyayı zından edeceksin Duyuyorum beni kahredeceksin...

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler