24 Eylül 2007 Pazartesi

kendi kendimizin kuruntusu

Yani "Bugun telefon etmedi" demeden, "Su an nerede acaba?" diye kendi kendinizi yemeden, "Yas gunumu hatirlayacak mi acaba?" diye bir beklenti icine girmeden... Sevdiniz mi hic? Onun, size ait olmadigini kabul edip,onu ozgur yasami ile sevmeyi denediniz mi? Yanindaki erkek arkadasina aldirmamayi ogrenip ama aldirmiyormus gibi yapmadan, gercekten aldirmadan, "Bitecekse biter , bunu ben degistiremem, beni sevmeyi birakmasini degistiremeyecegim gibi" diye dusunup. Onu yersiz kiskancliklara bogmaktan ve kendinizi yipratmaktan vazgecebildiniz mi hic? Hic beklemeden calan bir kapida, onu karsiniz da gormek ne guzeldir bilir misiniz? Beklemediginiz bir anda hediye almak en sevdiginizden... Ve beklemeden gelen bir "seni seviyorum" mesajinin tadina varabildiniz mi hic? Siz istediginiz icin degil, o istiyor diye yapildi mi tum bunlar? Ve beklentisiz sevmenin tadina bakabildiniz mi hic? "Bugun beni hatirlamadi" yerine "Hic beklemiyordum, senin gelecegini" diyebilmek ne guzeldir oysa... Onu bogmadan, kendinizi bogmadan sevebilmek ne guzeldir... Sahiplenme duygusundan uzak, sevmenin, sevilmenin tadina varabildiniz mi hic? Yapilmamis davranislar, soylenmemis sevgi sozcukleri ile kendi kendinizi ask cikmazinda kaybedeceginize, Hic beklenmeyen bir demet cicekle mutlu oldunuz mu? Beklentisiz sevin... Ben, beklentisiz seviyorum... "Niye aranmadim" diye dusunup kendini kendinizi yiyeceginize, hic beklenmedik bir "Seni ozledim" mesaji ile aski yakalayin.. Beklentisiz sevin... Ben, beklentisiz seviyorum... O, sizin sevgiliniz oldugu icin degil. Ona tapulu maliniz gibi, cantaniz, arabaniz gibi davranma hakkiniz oldugunu dusunmeden. Onu sevdiginiz, onun da sizi sevdigi icin sevin... Sevgiye karisan "beklenti" denen illeti hemen silin askin ak sayfalarindan... Goreceksiniz ki, o zaman ask, baska bir guzel... Goreceksiniz ki, o zaman sevgili, daha bir romantik... Goreceksiniz ki, o zaman sevmek ve sevilmenin damaklarda biraktigi tat, yillanmis sarap gibi, beklenti zehrine karismadan bir baska donduruyor insanin basini... Ben, beklentisiz seviyorum... Onun nerede oldugunu merak etmiyorum... "Beni bugun neden aramadi" diye gecirmiyorum icimden, aramadigi zamanlarda... Gelecege dair hayallerim de yok zaten... Ben, sevgiyi yasiyorum... Onun yanimda oldugu anlar o kadar degerli, o kadar kiymetli ki... Gerceklesmemis ve gerceklesmeyecek beklentilerle mahvetmiyoruz o anlari... Beklentisiz seviyoruz... Sevdigimiz icin seviyoruz... Hayalsiz, geleceksiz, beklentisiz... Anlik seviyoruz... Deneyin... Beklentisiz, sevmeyi deneyin bir gun... Beklentilerle bogdugunuz asklariniza aciyacaksiniz... CAN DUNDAR__._ .

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler