24 Eylül 2007 Pazartesi

bunu mutlaka okuyun

ananı da al git"kes ulan sesini"şerefsizler"bizim çocuklar aç mı kalsın"otur ulan oturduğun yerde herşeye burnunu sokma" Askerlik yan gelip yatma yeri değildir" YUKARDAKİ GÜZEL TERİMLERİ BİZE ÖĞRETEN ŞİMDİKİSİYASETEDE TEŞEKKÜRLER.Izmir kurtuldu, cok tatli bir yorgunluk,Ankara'ya hareket edecekler.Trene binerlerkompartimana cekilirler.Ertesi gun kompartimanin kapisini calaryaveri, acar yorgun,bitkin, kravatini yikamaktadir Ataturk. Yaveri "pasam ,bu nehal hic uyumadiniz herhalde niye boylesiniz"der.Ya çocuk kompartimanima yastikla battaniye koymayiunutmussunuz.Kolumu yastik yaptim agridi , setremi yastik yaptimusudum , bende uyumadim kalktim"der.Yaveri;"aman pasam!Birimize haber vereydiniz hemen sizebiryastikla battaniye getirirdik"der.Ve bir ulke kurtarmaktan donen komutan tarihi bircevapverir,der kiGec farkettim hepiniz en az benim kadaryorgundunuz.Hicbirinize kiyamadim.Onemli olan benim uyumam degilmilletiminrahat uyumasi".BUNU HIC DURMADAN MILYONLARAGONDERIN,GÖNDERINKI..BELKI YUZLERI BIRAZ KIZARIR..ATAMIZ SAYESİNDE NEKADARRAHATUYUYORUZ Kİ HALA UYANAMADIK

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler