18 Kasım 2007 Pazar

yaktı bu gece

Yanıyor yüreğim acım canımda Arıyor gözlerim yoksun yanımda Kumunu kavuran çöl sıcağında Hasretin içimi yaktı bu gece Odam kapkaranlık tan ağarmıyor Aşkbağım kurumuş sevdam yağmıyor Kurağında kaldım kalbim ağlıyor Gözyaşım sel oldu aktı bu gece Pencerem perdesiz yatağım sensiz Geçer gençlik çağım geçer nedensin Garibin biriyim kimsiz kimsesiz Yokluğun hanemi yıktı bu gece Kapanıp kalmışım damın darında Zevk sefanın değil derdin barında Gel gör beni gel gör harın harında Ateşim beynime çıktı bu gece Figanım kaybolur kendi arşımda El gelip oynuyor sanki karşımda Sensizliğim beni gönül çarşımda Şarabın peşine taktı bu gece Sardı sürüklüyor kederin seli Ayazladı beni sevdanın yeli Uzanıp tutmuyor aşkımın eli Kılıcım kalkanım düştü bu gece Kadehler misali doldum boşaldım Bir iki demeden aldımda aldım Yanımda ne varsa hep sensin sandım Hayalim boyumu aştı bu gece...

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler