18 Kasım 2007 Pazar

Yaktı Beni Gözlerin

Hiç ben beni bu kadar Yalnız hissetmemiştim Başkasının yüzünden Dirilip ölmemiştim Gözün aydın sayende Ölüyorum bil bende Kurtuluşum yok artık Gelsen de gelmesen de Öğle bir dert buldumki An bile güldürmuyor Hasretin yüreğimi Yakıyor öldürmuyor Canım yanıyor canım Vursan da vurmasan da Düştüm kalkamıyorum Tutsan da tutmasan da Yaşayıp azabını Demek ki çekecektim Sevmenin gazabını Ben nerden bilecektim Yaktı beni gözlerin Bilsen de bilmesen de Bitti seven yüreğim Sevsen de sevmesen de

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bitmeyen sevgiler yaşamanı dilerim.Yüreğine sağlık.
http://www.radyodenizfeneri.com da da güreğinden geçenleri bizlerle paylaşmanı dilerim.

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler