18 Mayıs 2015 Pazartesi

GELIN ÇANTASI

Gelin Çantası Tarifi'nin Malzemeleri

  • 1 yumurta
  • 1 fincan şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • Yarım fincan sıvı yağ
  • 1 bardak süt
  • 1 bardak un
  • 2 kaşık kakao(ben krepı sade yaptım
İçi için
arzuya göre
krema   ben çıkolata sos kullandım
uzerıne.
hındıstan cevızı ben kullanmadım

Gelin Çantası Tarifi'nin Yapılışı

Bütün malzemeler birleştirilir kek hamuru hazırlar gibi hazırlanır. Tava ısıtılır. Yemek kaşığıyla bir kaşık tavaya konulur. Sadece bir yüzü pişirilir. üzeri göz göz olunca alın fazla pişirmemeye gayret edin. Zaten piştiğini anlıyorsunuz. Pişen tabağa alınır. Tabakta bir poşetin içerisine konulur kurumasın diye. Soğuyunca hazırlanan krem şanti içine konulur ikiye katlanır. Dilerseniz şantinin içine fındık ceviz kırığı koyabilirsiniz. Not
 kesinlikle sıcakken içini koymayın o zaman krem şanti yumuşuyor ve kapanmıyor. İç malzemesini soğuyunca koyun. Afıyet osun
http://belguzaranne.blogspot.com





0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler