1 Kasım 2010 Pazartesi

Saç Örgülü Berem

cafemis için ördüğüm altın örgü berem,yapımı kolay ve örülüşü zevkli bir bere modeli...

Berenin Malzemesi:

Nako Supra mavi (50gr dan az)

6 numara şiş

Berenin Yapılışı:

Bere altınsaatler.blogcu.com adresinin saçörgülü beresi…nurcankaya arkadaşımdan yapılışını sizler için aldım,her iki arkadaşımın da ellerine sağlık,bu arada Nurcanımın oğluna uzun ömürler diliyorum,onun ve cümlemizin yavrularını yaradan korusun,bahtlarını güzel yazsın…

16 ilmekilmek atılır.

3 ters + 8 düz(saç örgüsü için ) + 3 ters + 1 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) + 1 düz.arka kısmı ikinci sıra yani düzler düz tersler ters. Bu sırada çoğaltma yapmıyoruz.. 3.sırada 3 ters + 8 düz(saç örgüsü için ) + 3 ters + 1 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) + 2 düz.. 4.sırada 3 ters + 8 düz(saç örgüsü için ) + 3 ters + 1 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) + 3 düzçoğalttığımız yerler düz üçgen oluşturuyor.

12 sıra olunca saç örgüsünü 4+4 çevirdim..çoğaltılan kısımlar 14 düz olunca ikinci üçgene geçiyoruz..

Bunun için de 3 ters + 8 düz(saç örgüsü için ) + 3 ters + 1 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) kısmını yaptıktan sonra sıradaki iki ilmeği kesip geri dönüyoruz.üçgenin diğer ilmekleri şişte kalıyor..geri dönüp tekrar sıradaki iki ilmeği kesiyoruz. ….bu şekilde kalan son iki ilmeği de kesiyoruz. aynı zamanda bir üçgeni kapatırken bir üçgen daha oluşmuş oluyor.. çoğaltmaları hep aynı yerden yapıyoruz..12 ilmekte bir saç örgüsünü unutmuyoruz.. 6 tane üçgen olunca bitiyoruz..

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım bende grisini örmüştüm geçen yıl bak şimdi aklıma geldi ben onu yayınlamafdım sanırım bir ara bende yayınlayayım:))
sevgiler

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler