2 Temmuz 2010 Cuma

ÇOK BASİT BİR SAĞLIK UYARISI...
Mümkünse, her sabah veya akşam, günde 1(bir) kez olabilir, sert bir zemin üzerinde çıplak sağ ve sol ayak üzerinde, "GÖZLERİNİZ TAM KAPALI" her iki kolunuz yanlara T şeklinde açık, yaklaşık 30 sn. de 100'e kadar, tek ayak üzerinden "sesli" sayarak DENGE'de durma eğitimine vücudunuzu ve beyninizi mutlaka alıştırınız.
İlk bir hafta sayamamanız çok normal. İlk bir haftadan sonra, 100'e kadar sayarak bu eğitime vücudunuzu alıştırırsanız, ileride kesinlikle ALZHAIMER konusunda sorun yaşamazsınız.
(Kaynak: Amerika'da yaşayan Kalp Cerrahı Prof. Dr. Mehmet ÖZ)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı akşamlar cnm, güzel bir paylaşım sagolun.Kayınvaldem 85 yaşında alzhaımer ve şizofren teşhisi kondu.28 senedir beraberiz,onun bu hallerini görünce şimdiden tedbir almam lazım diye düşünüyordum.İsabet oldu bunu alışkanlık haline getirmeliyiz.ALLAH saglıklı ömür versin cümlesine......Sevgiler.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok güzel bir bilgi.
Çok teşekkür ederim canım
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım çok ilginç bir test merak ettim denedim ilk denememde 30 saniye de 90 kadar sayabildim göz kapalı olunca denge zorlaşıyor gerçekten ilginç bilgi sevgilerimi bırakıyorum

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler