9 Ocak 2009 Cuma

erkek örgüsü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba.yorumunuz icin tesekkur etmeye geldim,iyi aksamlar hersey gonlunuzce olsun,sevgiler

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Hatay Antakya'dan Sevgiler Güzel bir Pazar tatili'ni Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte huzur,neşe ve sağlık içinde gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Kalin,ALLAHA Emanet olunuz.Saygilarimla

DOĞUM GÜNÜM BUGÜN BENİM

Doğum günüm bu gün benim
en mutlu günüm sözde sevdiklerimin beni aradığı
dostlarımın yanımda olduğu
hediyelerin mutlulukların havada uçuştuğu
Dünya'ya adım atışımın ilk günü

Ana rahminden küçük ama sımsacık yuvamdan
yalanların dolanların içine
hüzünlerin gözyaşlarının ortasına düşüşüm
Evet
Bugün benim doğum günüm

Anlamadığım belki de anlamak istemediğim
bir yerlerde bir yalnızlığın
bir yerlerde bir yanlışlığın oluşu
en büyük hediyem sensin dediğimin acı yokluğu.

Durup durup düşünüyorum
Doğum günü dedikleri hüzünlerin mi yoksa sevinçlerin mi
Doğum günü gözyaşlarımı yoksa gülüşlerin günü mü
Ben yanıtını bulamıyorum
Tarifsiz duygular içinde eminim ki ölüm günüm bu günden çok daha huzurlu

Doğum günüm en büyük yanlış olmuş kayıtlara
Geri dönüş yok tersine dönmeyecekse Dünya
Bir düzeltme yolu var
Vurun ölü damgasını yazın bu günü kara sayfalara.

Alıntı:Ufuk Komuscu
http://www.sevdimseni.net/git100349/ufuk-komuscu-dogum-gunum-bu-gun-benim.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

belguzaranne dedi ki...

selam şükru bey teşekkürler hayırlı geceler

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler