3 Ocak 2008 Perşembe

elmalı kek etkinlik için

Porselen Demlik Çay etkinliğinin bu seferki evsahibesi http://edaca30.blogcu.com
Sevgili arkadaşıma kolay gelsin diyorum.Etkinlik için ben de elmalı kek yaptım,paylaşmak istiyorum sizlerle...
Yapmak isteyene kolay gelsin diyorum
ELMALI KEK
MALZEMELER 3 yumurta 1 elma 1 kabartma tozu 1 bardak şeker 1/ 2 sıvı yağ 1 çay kaşığı tarçın Alabildiğine un
YAPILIŞI Un, yumurta, kabartma tozu, şeker ve sıvı yağı çırpılır. Yağlanmış kelepçeli kek kalıbına dökülür. Rendelenmiş elma tarçın ve yarım yemek kaşığı şekerle karıştırılır. Daha sonra kek hamurunun üzerine yayılır ve 150 derecede pişirilir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canimcimmmm...cuman mübarek olsun.
Elmali kek süper olmus eline saglik.
Tarifi yazdim hemencecik,hazir yenmeyen elmalar varken degerlendireyim bariiii.

www.guldencehobi.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

selam canım çok güzel bir kek tarifi ilk fırsatta deneyeceğim ,ellerine sağlık görüşmek üzere,

Adsız dedi ki...

Canim iyi pazarlar dilerim,sevgilerimi birakiyorum,sevgiyle kal canimcim:)))

www.guldencehobi.blogcu.com/

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler