24 Eylül 2007 Pazartesi

demekki istese

FAZLA BİŞİY İSTEMİYORUM>Bir yarim olsun esmer, yakışıklı,>Çok şey istemem, boyu 1.80 olsun.>Fazla zengin olmasın umrumda değil,>Yetir ki 50-60 milyarı olsun.>>Mesleğe etikete hiç önem vermem,>İster mühendis, ister doktor olsun.>Düğünümde fazla görkem istemem,>Yeter ki nikahımız Hilton da olsun.>>Balayımız küçücük bir tatil,>Paris te, Roma da, New-York ta olsun.>Yüzgörümlüğü önemli değil,>Ne çıkar, birkaç taşlı pırlanta olsun.>>İstedim ki olmuşken gönlümce olsun.>Nerede olursa olsun otururum ben,>Minicik, 3 katlı bir köşküm olsun.>>Evimde erkeğimin sözü geçmeli,>Yeter ki benem de müsaadem olsun.>>Ev işlerimi kendim yaparım,>Bana yardım edecek birkaç hizmetçim olsun.>>Yemek hazırlamak ayrı bir zevktir,>Pişirecek Bolulu bir aşçım olsun.>Midem büyük değildir, kuru ekmek yerim,>Yeter ki katığım siyah havyar olsun.>>Seyahat etmek en büyük zevkim,>Yeter ki arabam Mercedes olsun.>>Yaz tatilim sakin geçmeli,>Bunun için Side de bir yalım olsun.>Soğuk karlı kış günlerinde,>Uğrak yerimiz Uludağ olsun.>>Yılbaşı gecesi tek eğlencemiz,>Maksim de İborotti konseri olsun.>>Doğum günümü hatırlasın yeter,>Yeter ki hediyesi bir yakut olsun.>>Yıldönümümüzü birlikte kutlayalım,>Bana hediyesi bir villa olsun.>>Kocayalım onunla aynı yastıkta,>Yeter ki yastığımız atlastan olsun.>>Çocuklarımı kendim büyütürüm,>Bakacak İtalyan bir dadımız olsun.>>Bundan ibaret bütün isteğim.>Nice kısmetlerim çıktı da teptim.>Benim gibi bir alçakgönüllüyü alacak olan,>Sadece birazcık sabırlı olsun....>

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler