22 Şubat 2016 Pazartesi

KESME ÇORBASI

KESME ÇORBASI

 MALZEMELR
 
1.5 su bardağı  erişte
1 çay bardağından biraz fazla önceden haşlanmış yeşil mercimek
1 baş kuru soğan
2 yemek kaşığı kadar tereyağı
4 yemek kaşığı  kuş başı
1.5 su bardağı et suyu
1.5 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı kurutulmuş tarhun
YAPILIŞI
 
Tencereye ilk önce  etiı koydum   kavurdum yağı  ekle sonra çok küçük doğradığım soğanları ilave edip iyice pembeleştirdim. Pulbiber,salçayı ekledim ve salça eridikden sonra yeşil mercimeği ilave edip et suyunu kattım. Bir taşım kaynadıkdan sonra erişteleri ve tuzunu ilave edip üzerine yaklaşık 4 su bardağı kadar kaynar  kaynamış et suyunu  ilave ettim. Epeyce kaynadıkdan sonra  tarhun eklenir bıraz daha kaynat   ocağı kapatıp sıcak servıs edın
not.Arkadaşım nesrın  hazırladı teşekkürederım
http://belguzaranne.blogspot.comTARHUNU SEVMEYEN OLUR DIYE UZERINE ATTIK

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler