5 Mayıs 2011 Perşembe

GÜLMECE FIKRA

AMA EŞEK YOKTUR ..)) Ağa nın biri dünyayı gezip göreyim demiş.her yolculuğundan sonra koyluyu, kahvede etrafına toplayıp, gezip gördüklerini anlatırmış ki marabasının da vizyonu genişlesin. yine bir yolculuk sonrası kahvede koylusunu etrafına toplamış. Koylu başlamış sormaya: -Ağam bu sefer nere geçti? -Afrike ye getmisem -Ağam efrike de ne yaptın? -Safari ya cigmisem. -Hele bu sefari ne ola ki? -Hele arabaya biniysen. araziye ovaya iniysen. nerde bi heyvan göriysen, peşinden arabayı süriysen.Heyvana yetisip tüfek ile vuriysen. -Agam sen hi? heyvan vurdiin? -Heee vurdim -Ne vurdin? -Zebra vurdim -Agam hele bu zebra ne ola ki? -Esegi biliysen? -Hee.. -Aha, esegin siyah beyaz ?izgili olani -Abov..Agam baska ne vurdin? -Zürefa vurdim. -Hele bu zürefa ne ola ki? - Esegi biliysen? -Hee..Aha, esegin bacaklari iki metre, boynu 3 metre olani -Abov..Agam baska ne vurdin? -Gergedan vurdim. -Hele bu gergedan ne ola ki? - Esegi biliysen? -Hee.. -Aha, esegin derisi biraz kalin olani, bir de burnunda iki tane boynuz vardir -Abov..Agam baska ne vurdin? -Piton vurdim? -Agam bu piton ne ola ki? -Esegi biliysen? -Hee. -Esegin aleti biliysen? -heee.. -Aha, onun 4 metre olani. Ama esek yoktir.not://marvan oğuz ve ekıbıne teşekkürler

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler