18 Nisan 2011 Pazartesi

ŞİİR

Hoşça kal’lar farz olmuştu her bitişimizde…

Kimsenin kal’mayacağını bilsekte hep söyledik ‘Hoşça’kal diye…

Gidiyorum dedik her ikimizde belki onlarca kez…

Kendine iyi bak ’lar eklendi birde sonuna , birazda yorgunluğun gözyaşları…

Dayanamadık kimi zaman tekrar tekrar sarıldık .

...Adım atacağı beklemedik , ‘O’nun için , sevgim için dedik gururu bir kenara ittik…

Bazen de bitti. En şiddetlisini yaşadık gururun , Kırıldığımız kadar kızdık !

Ağlamadık inat diye , hiç ses çıkarmadık…

Ama yinede günlerde geçse bir türlü geçiremedik biz’den kalanları…

Tam sen , tam ben derken yine birbirimizi bulduk..

Kaldığımız yerden diyede ekleyiverdik yıpranmış ilişkimize…

Hep ayrılıklar yoktu , ama ayrılık hep vardı .

Aşkın en tutkulu anında bile bir kelimemizde kopabildi aramızdaki bağ…

Kırmakta çekinmedik yeri geldiğinde…

Sevgiyi yarışa , rekabete çevirdik..

Bir öyle bir böyle derken biz biz’i kendimiz bitirdik…

Ne üçüncü bir şahıs nede başka sebepler…

Nede sevgi olmayışı…

Bitti… Ve biz istediğimiz için bitti…

Ama yine aynısı olacak sanmıştım..

Hoşçakalla başlayan bir söz ve kendine iyi bak diyeceğini sandım…

Yanıldım en çokta bu defa sanırım…

Seni sev’dim dedin usulca , gözlerini kaçırarak , sonra ekledin Hoşça kal demiyorum bu kez hoşça’kalmanı istemem benden sonra.. Kırılırım bensiz hoş olduğunu görsem…

Biliyorum sende benden aynı sözleri bekledin ama bu defa bende yanılttım seni…

Seni sevmek istemiyorum artık , ve mutlu değilim seni sevmekten.. Yoruldum…

Hoşça’kalmanı istiyorum çünkü değersin…

Kendine değil kalanlarıma iyi bak… Deyivermiştim işte .

Onca yıl onca yaşanmışlık kaldı o sokak arasında…

Kim bilir belki bir iki camdan bakan şahit oldu bu bitişe belkide kimse…

Bir tek biz bildik.. Şahit olsada olmasada yinede bir tek biz bildik aslında…

Neler bıraktığımızı ve bu noktaya nasıl geldiğimizi..

Gerisi hikayesi işte…

Belki bir iki gün bekledim , aramanı , istemeni..

Bitmedi , bitemez demeni…

Ama sonra ümidi kestim .

Bitti ! dedim bu kez farklı cümleler vardı ayrılığın ortasında . Ve farklıydı istenilenler.. Yürümüyordu artık böyle ite kaka . Bitmişti tamamen olmasada bir şeyler !

İç çekerek son kez ağladım en acıtan cinsinden . Ve bir kez daha tekrarladım yüreğimin kapadığı kulaklarına . -Bitti . Bu kez değil aslında hep bitmişti !

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler