7 Haziran 2010 Pazartesi

doğum gunun kutlu olsun canım kızım nıce yıllara

9 yorum:

glsah dedi ki...

Nice mutlu sağlıklı seneleri olsun..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bu dünyalar tatlısını güzel ve sağlıklı gönlünce bir yaşam diliyorum sevgilerimle

tatesal dedi ki...

Kızınıza ömür boyu sağlık,mutluluk ve başarılar dilerim....Daha nice yıllara hep beraber ulaşmanız dileğiyle....

NiLaY dedi ki...

maşallah diyor ve nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşlar diliyorum :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Maaşallah Anneciğine ve kızına; daha nice senelere sevgiyle mutlulukla kavuşmanızı diliyor, güzel prensesin doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Bahtı açık olsun inşaallah, sevgiler..

aysemmutfakta dedi ki...

herşeyin gönlünüzce olacağı sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir ömür diliyorum.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Merhabalar
Sitenizi siteme bıraktığınız değerli yorumdan sonra tanıma fırsatım oldu. Nazik ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkürler
Kızınıza ve sizlere nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yıllar dilerim

sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kızının doğum günü kutlu olsun. Neşeli ve sağlıklı bir yıl dilerim.
O güzel suratı da sevgiyle öpüyorum.(Maaşallah diyorum)
Sevgiyle kal.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, kizinin dogum günü kutlu olsun,masallah cok tatli, güzel fotograf,
sevgiler.....

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler