1 Ağustos 2009 Cumartesi

EVLi KADIN DUASI Allahim lutfen bana; Adnan kadar kibar ve olgun (Aşk-ı Memnu), Selim kadar zeki ve zengin (Bir istanbul Masali), Seymen kadar güçlü ve aşık (Asmalı Konak), Behlül kadar espirili ve eğlenceli (Aşk-ı Memnu), Mithat kadar becerikli (Sahra), Levent kadar seksi ve yakışıklı (Yaprak Dökümü), Demir kadar karizmatik, sadık ve kararli (Asi) biriyle tanisma firsati ver. Ver de, evdekini kapiya koyabilmek icin yeterince cesaretim olsun. Yoksa televizyon karsisinda ihtiyarlamaya devam edecegim! Elhamdulillah eriynen, Yakisiklilar suruynen, Hergun baska biriynen,

4 yorum:

nurşen dedi ki...

Amaaan canım,elimizdeki sağlam tutalımda :)
varsın elalemin olsun Adnan'ı,Behlül'ü,Selim'i :) değilmi ama .
Sevgiler canım

gelibolu17 dedi ki...

Allah iyiliğini versin ablam.
ne kadar güldüm,Allah'ta seni güldürsün.emeklerine sağlık,
güzelmiş yazın.
sevgiler selamlar iyi haftalar canım.

Adsız dedi ki...

室內設計 歐化廚具
系統櫃 系統傢俱
傢俱 廚具 歐式廚具
裝潢 室內設計作品
抽油煙機 廚具工廠

你想為愛的小窩重新換個造型ㄇ! 你想為甜蜜小窩重新添購家具ㄇ!

歡迎進入全台灣最具規模的廚具裝潢網^^

TAZE NANE dedi ki...

Ay gülmekten bir şey yazamadım.
Bir kara daha duymuştum.Çok güzelmiş.
Sevgiler.

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler