23 Aralık 2008 Salı

Her arama yaptığımda ekranımdaki 'aktif aramalar' yazısı benim de dikkatimi çekiyordu aslında ama durumun farkında değildim. ##002# 'i aradım hemen ben de. Gerçekten de aktarma iptal dedi. Demek bize sormadan arama aktarması komutu verilmiş. Hemen siz de düzeltin. > > > Okuyacağınız yazı AVEA, TURKCELL ve VODAFON 'u karalama kampanyası > değildir. Her ne kadar ilk okudunduğunda şüphe ile yaklaşılsa da, > deneyince gördüm. Siz de mutlaka iletebildiğiniz kadar herkese bu maili > forward edin. > > AVEA, TURKCELL VE VODAFON KULLANANLAR > > Telefonunuzdan hemen ##002# yi tuşlayın ve arayın. Ekranınıza aktarma > iptal diye bir yazı gelecek. Böylece bugüne kadar sizden para kırpan!! > yönlendirmeyi kaldırmış oluyorsunuz. Bu işlemi yapmadığınız > müddetçe, size ulaşamayan herkesten bir kontör düşülüyor... > Bunu AVEA, TURKCELL ve VODAFON kullanan herkese göndermenizi rica > ediyorum. Göndermediğiniz takdirde sizin her aramanızda da , sizden de kontör > düşüyor. > > Eğer aradığınız kişinin telefonu da telesekreter ayarli ise, > dinlediğiniz 1 sn'lik 'aradığınız kişiye ulaşılamıyor' mesajı için de > bir normal arama karşılığı ücretlendiriliyorsunuz !!! > İşin garip olan kismi bu değil aslında. Normal AVEA, TURKCELL ve > VODAFON hatlarında default (fabrika çıkışı) > olarak ayarli bir telesekreter yokken, herkese bu telesekreter otomatik > olarak ayarlı geliyor!!! Yani, sizin hiçbir şeyden haberiniz yokken, > tabiri yerindeyse belli etmeden sizden hıncını alıyor. > Arkadaşınızı aradığınız ve ulaşamadınız mı? Hemen 1.5kontor . > İki dakika sonra yine mi ulaşamadiniz bir 1,5 kontör daha... > İşin daha da kötüsü kimsenin böyle bir uygulamadan haberi yok, > herkes (diğer operatörlerde olduğu gibi) aranılan telesekreterin bedava > olmasını bekliyor. > > Bu olayı iptal ettirmek ise daha da komik; AVEA, TURKCELL ve VODAFONE'yi > arıyorsunuz, durumu anlatıyorsunuz. Görevliler de size AVEA, TURKCELL ve > VODAFON hatlı telefonunuzdan ##002# 'yi aramanız durumunda tele > sekreterin kaldırılabileceğini anlatıyorlar. > > Bu mail'i bana gönderen dostuma teşekkür ediyorum. > > > > -- > Dr. M. Turan Çuhadar

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler