12 Aralık 2008 Cuma

alıntı lütfen herkes yayınlasın

2008 - KAYIP ARANIYOR

Kategori: yaşam

http://myoopie.blogspot.com/ alıntıdır

Lütfen bu haberi kopyalayıp sitenizde yayınlayın!!!

Bugün egehanın ailesini aradım babayla konuştum. 5 ay olmus ve hala bir haber yok. Umutlar yerini ümitsizliğe bırakıyor ve bu gidişe dur demek için bu haberi yayalım belki güzel bir habere vesile oluruz. """"lütfenn"""" Bugün onlara yarın bizlere allah esirgesin dünya hali yardımcı olalım. Kimse bizden para pul istemiyor sadece beş dakikacık bir zaman ayırıp sitemizde bu haberi yayınlayalım. Ne kadar geniş bir kitleye ulaşabilirsek o kadar iyidir. Süreç uzadıkça bulunma umudu da azalıyor. Çünkü çocuk büyüyor ve hepimiz bilirizki çocuklar her ay değişime uğruyorlar tanımak gücleşecek zaman kısalıyor. Ben kendi adıma çok üzgünüm kendi çocuğum gibi dua ediyorum bir dua bize ne kaybettirirki ama bir alilenin belki huzura kavuşmasına yardımı olur. Hepinize ilgileneceğinizi umarak sevgilerimi ve Teşekkürlerimi yolluyorum.
Yorum (0) :: Yorum yaz! :: Bağlantı

0 yorum:

gönlümden geçenlere bakın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bannerımı alırmısınız?


p>”"

gönlümden geçenler

gönlümden geçenler